środa, 11 listopada 2009

to wszystko gdzieś przepadnie


głupio mi tak nie dawać żadnego zdj więc dam to jedno
lubię je bardzo bo jest takie trochę pozytywne.
na takie dni jak ten i podobne dni.
Przewartościował mi się świat , i to jest straszne
wystarczył rok . zmieniło się to co było kiedyś ważne teraz jest banalne
i śmieszne . nie podoba mi się to . ABSOLUTNIE.Wolałam tamtą dziewczynę
Była fajniejsza.Zastanawiam się teraz gdzie jest ta granica między dobrem a złem
nie widzę jej .
Wiem że macie to wszytko głęboko w dupie
i o to właśnie chodzi
musiałam się gdzieś wypróżnić.





Hej jesteś taki zwykły jak ja
Tylko robisz dobrą minę
Przemądrzasz się,
Piszesz bzdury
Na komputerku w internecie
Jesteś taki fajny.
Oceniasz, puszysz się,
A ciemność też ciebie dopadnie
Nie jesteś fajniejszy,
Wiesz mi te bzdury
To wszystko gdzieś przepadnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz